حجت الاسلام خانلری: رسانه های ضد فرهنگی غربی مسدود و سایتهای ارزشی حمایت شوند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضا خانلری در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: در هفته گذشته شاهد عمل جراحی رهبر معظم انقلاب بودیم که به حمد خدا با موفقیت انجام شد اما اوج محبت و دلدادگی مردم به معظم له را به نمایش گذاشت.

وی به برگزاری دعاهای توسل و شفا در سراسر ایران و استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: موجی از محبت مردم در این روزها نمایان شد که خدا را شکر با بهبود رهبر فرزانه انقلاب با خوشحالی و آرامش همراه شد.

خانلری با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برای نمایش آثار مربوط به دفاع مقدس در کرمانشاه اظهار داشت: هنر ابزار و وسیله مناسبی برای نشر ارزشها در جامعه است که باید بیش ار گذشته از آن بهره برد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه هنر و تکنولوژی باید در اختیار نشر فرهنگ والای ایرانی اسلامی باشد اظهار داشت: امروز قدرت های استکباری با تشکیل کارتل های بزرگ رسانه ای و هنری در صدد هستند با نشر اخبار و تولید آثار سینمایی و تلویزیونی فرهنگ غنی کشورهای دیگر از جمله ایران را به چالش بکشند.

وی بر مبارزه با این تهاجم فرهنگی به وسیله هنر و در اختیار گرفتن جدید ترین تکنولوژی ها تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد فیلترینگ برخی از رسانه های ارزشی بودیم و در عوض راه را بر رسانه های بیگاه که در صدد ضربه به فرهنگ هستند باز می گذاریم که این موضوع باید به جد رسیدگی شود.

حجت الاسلام خانلری تصریح کرد: تروریستهای منطقه در حال کشتار مسلمانان و مردم بی دفاع هستند در حالی که از سوی آمریکا و غرب تسلیح و پشتیبانی می شوند.

وی با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهور ایالات متحده مبنی بر تلاش برای مبارزه با داعش گفت: تا زمانی که تیغ داعش بر گلوی یک آمریکایی ننشست اینها به پشتیبانی همه جانبه خود از این گروه دست ساخته خویش ادامه دادند اما حالا که از سوی همین تروریستهای احساس خطر کردند دم از مبارزه با داعش می زنند.

خطیب جمعه کرمانشاه ادامه داد: البته به این بهانه می خواهند به خاک سوریه و عراق هم وارد شوند در حالی که مقامات سوری اعلام کرده اند ورود آمریکا بدون موافقت دولت دمشق را تجاوز می دانند و با آن مقابله می کنند.

وی همچنین در سخنان خود به برخی مناسبت های هفته آینده اشاره کرد و بر ضرورت ایجاد مقدمات برای بازگشایی مدارس تأکید کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com